Previous
Next
Previous
Next
Previous
Next

BRACIA RODZEŃ 

Każdy popełnia błędy

Jeszcze kilka lat temu to my byliśmy tymi lekarzami, którzy w leczeniu otyłości stosowali klasyczne, standardowe podejście liczenia kalorii, deficytu kalorycznego i ważenia posiłków.

To my, zgodnie z wiedzą, którą nam przekazano na studiach i w trakcie specjalizacji, jak mantrę mówiliśmy Wam, że:

  • tłuszcz zabija,
  • węglowodany są niezbędne do życia,
  • śniadanie to najważniejszy posiłek dnia,
  • dieta musi być zbilansowana,
  • trzeba jeść co 2-3 godziny, najlepiej 6 do 8 posiłków dziennie.

Często zdarzało się, że obwinialiśmy Was za to, że tyjecie. Mówiliśmy Wam, że nie możecie schudnąć, bo nie macie silnej woli.

Przepraszamy!

Mamy dość!

CHCEMY

POMAGAĆ,

dlatego zaczęliśmy

EDUKOWAĆ

Poznaj naszą historię

prosty przekaz2

Studia medyczne

Od zawsze próbowaliśmy zmienić SYSTEM. Wkurzało nas mnóstwo absurdów, nielogicznych i bezsensownych rzeczy, wiedzy i zachowań. Studia medyczne okazały się idealnym miejscem na obserwowanie wdrażania tych absurdów w życia przyszłych lekarzy.

początek drogi

Ciężkie czasy studenckie

Zaczęliśmy więc walkę! Początkowo, niczym ruch oporu, buntowaliśmy się i próbowaliśmy udowodnić systemowi, że się myli. Albo system nas, albo my system. Niestety, nie udało się. Sfrustrowani rzuciliśmy studia i wyruszyliśmy w podróż dookoła świata.

walka z systemem

Sami się zmieniliśmy

Po roku wróciliśmy do Polski, dokończyliśmy studia medyczne i pochłonęła nas wielka kariera. Zapędzeni w kozi róg, przepracowani z nadwagą i przebodźcowani, bez poczucia wewnętrznego szczęścia, najpierw musieliśmy zmienić siebie, poszukać prawdy i zaktualizować wiedzę, aby po wielu latach, z nowym zapałem i chęcią do zmian, wskoczyć do Internetu. Wiedzieliśmy, że to, co będziemy robić, musi być całkowicie niezależne od zewnętrznych wpływów. Rozpoczęliśmy misję.

zaczęliśmy edukować

Dzielenie się wiedzą

Naszym celem było uprościć i przekazać Wam wiedzę w sposób, który teraz pozwala:

- schudnąć zdrowo,
- wycofywać wiele chorób  metabolicznych,
- odstawiać leki, które często to my Wam przepisywaliśmy.

prosty przekaz

Bracia Rodzeń

To było coś niesamowitego. Zaczęliśmy przekazywać Wam wiedzę, a w zamian docierało do nas coraz więcej komentarzy: "Dziękuję Bracia, dzięki Waszym zaleceniom wycofałam cukrzycę typu 2". Wiedzieliśmy, że to ma sens. Dało nam to potężnego kopniaka do działania. W krótkim czasie powstała ogromna społeczność ludzi niezależnie myślących i pięknie żyjących.  

powstała społeczność

Granice nie istnieją

Wszystko w życiu jest po coś, a prawda zawsze się obroni. Wierzymy, że w ostatecznym rozrachunku, pomimo złych i nieaktualnych zaleceń, które otrzymaliście od nas profesjonalistów, pomożemy Wam w odzyskaniu i utrzymaniu zdrowia metabolicznego. Pomożemy Wam w dłuższym i piękniejszym życiu, a Wy dzięki temu wybaczycie nam nieaktualną wiedzę, którą się posługiwaliśmy.

dopiero zaczynamy

Tak POWSTAŁA

Metoda Odchudzania
Braci Rodzeń

7 prostych kroków do zdrowia metabolicznego i pięknego życia

Bez liczenia kalorii
Bez ważenia produktów
Bez efektu jojo

Od tego zacznij

Praktyczny poradnik jak zdrowo schudnąć i pięknie żyć.

UWAGA! Treści zawarte w tej książce oparte są nie tylko na naszych doświadczeniach zawodowych, ale przede wszystkim na nauce.

Wdrażając wiedzę podaną w tej publikacji, nie tylko poprawisz swoje zdrowie metaboliczne i zdrowo schudniesz, ale zauważysz też, że w Twoim życiu będą się działy rzeczy, jakich się nie spodziewałeś. Będziesz wręcz świadkiem cudów.

Zobacz
przemianę
Łukasza

To Łukasz w dwóch odsłonach.
☝️po lewej jako człowiek”sukcesu” zgodnie z normami społecznymi, czyli
👉przepracowany, mnóstwo dyżurów
👉palący papierosy
👉robiący drugą specjalizację, z kardiologii , bo” tak trzeba “
👉jeżdżący na konferencje (big farmowe) za drogim autem , bo “wszyscy to robią “
👉92kg żywej wagi uzależnionej od m&m sów i pizzy Giuseppe 🤤🤤
👉bez pasji poza pracą
👉SUKCES PEŁNĄ GĘBĄ

Po prawej natomiast Łukasz sprzed tygodnia jedzący dziennie zwykle nie więce jniż 50g węglowodanów

Przygotuj
się

Zmiana stylu życia to nie jest 90 dniowy czelendż.
To często wieloletni proces, w którym popełnisz mnóstwo błędów, aż w końcu zaczniesz pięknie, żyć zgodnie z nowymi zasadami. Błędy musisz popełnić, nie przejmuj się. Im lepiej się przygotujesz do zmiany, tym mniej kłopotów na ciebie czeka. Zacznij od:

  • wykonania badań laboratoryjnych,
  • uzupełnienia niedoborów witamin i minerałów.

Zacznij się już teraz nawadniać (dodawaj do wody soli kłodawskiej – np. dwie łyżeczki na 1,5 litra wody, bowiem będziesz początkowo potrzebować więcej sodu).

Ograniczaj
węglowodany

Po spożyciu węglowodanów poziom insuliny we krwi znacznie wzrasta. Insulina to hormon, który daje sygnał do magazynowania. Im więcej węglowodanów w Twoich pokarmach, tym szybciej i bardziej przytyjesz, zachorujesz na insulinooporność i inne choroby metaboliczne.

Pamiętaj:

  jesz węglowodany ➡

➡

 wzrost insuliny

➡ otyłość/insulinooporność

➡ choroby metaboliczne (cukrzyca typu 2, stłuszczenie wątroby, nadciśnienie tętnicze, PCOS, liczne nowotwory).

Już wiesz dlaczego trzeba ograniczać węglowodany, żeby być szczupłym i zdrowym, szczęśliwym człowiekiem. Im mniej węglowodanów, tym szybciej schudniesz/wyzdrowiejesz i zmniejszysz uczucie głodu.

Jedz
odpowiednią
ilość białka

Białko jest niezbędnym składnikiem odżywczym, którego nasz organizm potrzebuje do przeżycia i rozwoju.
W przeciwieństwie do tłuszczu i węglowodanów, w normalnych warunkach, białko nie jest wykorzystywane jako podstawowe źródło energii. Zamiast tego, służy do budowania i utrzymywania mięśni oraz uzupełniania zaopatrzenia w aminokwasy używane do wytwarzania enzymów, hormonów i innych tkanek. Uważamy, że odpowiednie białko wynosi około 1,2 do 2,0 gramów na kilogram (g/kg) DECELOWEJ MASY CIAŁA dziennie dla dorosłych.

Nie bój się
tłuszczów
zwierzęcych

Od lat straszy się nas tłuszczami nasyconymi. Powtarza się w kółko, że to może prowadzić do chorób serca. Ale czy takie straszenie ma podstawy naukowe? Otóż, opiera się to głównie na stwierdzeniu w badaniach eksperymentalnych, że zastąpienie tłuszczów nasyconych tłuszczami nienasyconymi obniża poziom cholesterolu LDL (lipoproteiny o niskiej gęstości) oraz że sam cholesterol LDL jest powiązany z chorobami serca.

W 2020 r. czołowi naukowcy zajmujący się żywieniem wezwali do pilnego przemyślenia amerykańskich wytycznych żywieniowych, które bez żadnej refleksji i analizy są kopiowane przez towarzystwa dietetyczne na całym świecie. 

Badacze w liście do Kongresu wezwali departament zdrowia i rolnictwa do poważnego i natychmiastowego rozważenia zniesienia ograniczenia spożycia tłuszczów nasyconych.

Naukowcy argumentują, że „nie ma mocnych dowodów naukowych na to, że obecne dla całej populacji górne limity powszechnie spożywanych tłuszczów nasyconych zapobiegną chorobom sercowo-naczyniowym, lub zmniejszą śmiertelność. Dodają, że ciągły limit tych tłuszczów nie jest uzasadniony.”

Zacznij
#zdroweniejedzenie
16/8 + post

#zdroweNIEjedzenie 16/8, czyli post przerywany, jest jednym z najczęściej badanych naukowo tematów dotyczących żywienia i stylu życia. Jesz w trakcie 8 godzinnego “okna żywieniowego”.

Post zdrowy to dobrowolne, niewymuszone niejedzenie przez określony okres czasu, celem osiągnięcia określonych korzyści zdrowotnych. Posty różnią się długością trwania oraz dozwolonymi produktami do picia w trakcie – woda, herbata, kawa, rosół.

Post to tak naprawdę każdy okres, w którym nie jesz. Powiedzmy, że zjadłaś/eś kolację o godzinie 19:00, a następnie śniadanie o 7:00 – pościsz przez 12 godzin w sposób naturalny, często bez uświadamiania tego sobie. Jeśli Twój dzień jedzeniowy wygląda właśnie w powyższy sposób, to codziennie pościsz 12 godzin. To już nieźle.

Ćwicz 15 min
3x w tygodniu

Badania naukowe mówią jasno: “Sama aktywność fizyczna nie jest skuteczną metodą odchudzania”. Możesz biegać Ironmany i ćwiczyć 5x w tygodniu, ale jeżeli nie zmienisz stylu jedzenia, to nie schudniesz długoterminowo. Nie jest to oczywiście powód, żeby nie ćwiczyć. Ćwicząc nie schudniesz, ale poprawisz wydolność organizmu, funkcjonalność płuc, serca i mięśni. Zacznij spacerować, niech to będzie dla Ciebie relaks, czas na przemyślenia, rozmowa z najbliższymi. Ćwicz oporowo 3x w tygodniu po 15 minut, NIE WIĘCEJ!

Piękne
i długie życie

Nic, co dobre, nie wynika z łatwych rzeczy, zachowań, czy relacji. Wszak nie jesteśmy stworzeni jako gatunek do ciągłego komfortu czy braku postępu i rozwoju. Nie jesteśmy stworzeni także do ciągłego smutku, zamartwiania się, przejmowania się losem całego świata, przeżywania myśli, czy złości, zazdrości i smutku. 

Już sam fakt, że żyjemy jest czymś niesamowitym, a szansa, że się znaleźliśmy na tej planecie jako żywe, myślące jednostki wnosiła 1:24 000 000 000 000 000.
Tej szansy nie należy zmarnować.
Zacznijmy więc pięknie żyć. 

Wszystko zależy od Ciebie!

Poznaj opinie o nas

Prawda się zawsze obroni

Zobacz nasze filmy

Wszystko jest po coś

Ta rozmowa zmieni Twoje życie

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Tego już nie da się odwidzieć

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Zacznij naukę nowego życia

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
  • darmowa wiedza
  • cykliczne spotkania
  • konsultacje metaboliczne